Blog c.andrushevka, Zhytomyr
Online oversætte

Internet reklame UBU
Statistikker for stedet


Besøgende til sidst 24 timer















Gruppe Andrushivka Vkontakte

Група в соціальній мережі VKontakte для гостей та жителів м.Андрушівка, Житомирської області. Ви можете розміщувати фото, відео, статті, приватні та комерційні оголошення стосовно м.Андрушівка та Андрушівського району, Житомирської області.

Адреса групи Андрушівка http://vk.com/andrushevka


Соціальна мережа Вконтакте.ру

Рік заснування: 2006
Число користувачів: mere 100 millioner. користувачів
Мова: російська, англійська

Основні відомості

Соціальна мережа Вконтакте.ру є аналогом найбільшої мережі Facebook і поряд з мережею Одноклассники.ру входить в число найбільш масштабних і відвідуваних соціальних сервісів в СНД. Спочатку сайт позиціонувався як соціальна мережа для студентів і випускників вузів. Сьогодні аудиторія сайту представлена всіма віковими групами користувачів Інтернету: як повідомляє агентство TNS Gallup, 60% відвідувачів Вконтакте старше 25 år.

За даними сайту liveinternet.ru Вконтакте займає першої місце за відвідуваністю в Росії, маючи більш 25.5 мільйонів унікальних відвідувачів на добу, при цьому 2.5 мільярда сторінок відкриваються щодня. На даний момент це не тільки швидкий і сучасний метод спілкування, а й платформа для пошуку однодумців через групи, організації зустрічей, прослуховування музики, перегляду відео, розкрутки бізнесу, музичних груп, розміщення оголошень та реклами, а також для ігор і ще безлічі можливостей, надаваних 6500 додатків Вконтакте.

Історія створення

Творцями соціальної мережі Вконтакте.ru є брати Павло та Микола Дурови. Павло Дуров був і раніше відомий досить широкому колу студентів багатьох російських ВНЗ, завдяки своєму проекту, Durov.com, котра надає відповіді на питання до іспитів, однак пік популярності на цей сайт припадав, як не дивно, тільки на час сесії. Інший популярний проектсайт Spbgu.Ru, який став і залишається на даний момент залишається найбільшим вузівським співтовариством, де збираються студенти та випускники СПбДУ і інших елітних ВНЗ Санкт-Петербурга і Москви. Брат Павла Дурова, Микола як талановитий програміст і фахівець в області математики, стабільно займав перші місця на всероссійських олімпіадах з математики та інформатики.

Ідея створити соціальну мережу для студентів та випускників прийшла Павлу Дурову після того, як він дізнався про мережу Facebook. Через схожість інтерфейсів російської і зарубіжної соцмереж пізніше виникали суперечки про авторське право, але Вконтактеце не Facebook. Його потрібно було адаптувати під російську систему освіти, і звичайно ж написати для нього свій код. Крім того, концепція набору аудиторії студентів за допомогою розсилки на імейли з розширенням .edu, як у випадку Facebook, для Російських вузів не підходила, тому доводилося переглядати довідники міністерства освіти, сайти ВНЗ, використовувати особисті зв’язки в університетах. Ідея назви мережі прийшла в голову саме Павлу Дурову. Так як він якраз під час запуску проекту закінчував університет, то розумів важливість збереження зв’язків з колишніми однокурсниками, тому й запропонував для нового проекту універсальне назву «В Контакте».

Бета-версія сайту почала працювати у вересні 2006 årets, тоді в систему же були запущені перші користувачі. В цей час працювали основні сервіси сайтупошук по вузам, факультетам, школам і місцями роботи, особисті повідомлення, фотоальбоми з можливістю відзначати своїх друзів на фотографіях. Тоді зареєструватися можна було лише за запрошеннями, тільки в листопаді 2006 року це обмеження було зняте і зареєструватися міг хто завгодно, не тільки студент. Пізніше був доданий такий функціонал, як групи, замітки, зустрічі. Аудиторія соціальної мережі росла надзвичайно швидко — I den 2007 році Вконтакте увійшов до списку найбільш швидкозростаючих сайтів за даними вимірювача траффика Alexa Rank. А вже в липні 2007 на сайті зареєструвався мільйонний учасник.

З появою безлічі ігор і мега популярної гри «Щасливий фермер», пожираючої час і уми сотень тисяч користувачів самих з різних верств суспільства і вікових груп, кількість учасників Вконтакте неймовірно зросла: листопад 2007 årets — 3 млн., Кінець 2008 årets — 20 millioner. у 2009 році ВКонтакте вперше обігнав за відвідуваністю в свого головного конкурента «Однокласники», і його аудиторія склала близько 70 millioner. користувачів. У листопаді 2010 Вконтакте зареєструвався стомільйонний користувач! На даний момент в мережі зареєстровано близько 134 millioner. Акаунтів, хоча чимала їх частинафіктивні, створювані для наповнення груп і розповсюдження спаму.

Керівництво мережі змушене було вживати заходів і в лютому 2011 року відкрита реєстрація Вконтакте була скасована, і тепер зареєструватися можна тільки за запрошенням на мобільний телефон. Крім того, запрошувати до групи можуть тільки адміністратори, і тільки своїх друзів.

Ця зміна мало вплинула на простих користувачів, але створила додаткові перешкоди з просування бізнесу Вконтакте, так як тепер стало проблематично розкручувати групи і розсилати повідомлення.


Internet reklame UBU

Internet reklame UBU
hjemmeside 7 fra 10 på grundlag af 67 evalueringer. 40 brugeranmeldelser.