This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Blog c.andrushevka, Zhytomyr
Online oversætte

Internet reklame UBU
Statistikker for stedet


Besøgende til sidst 24 timer















Service 101 informerer

Трагічні наслідки пожеж

Андрушівський РВ УМНС України в Житомирській області стривожений різким зростанням кількості пожеж в районі. Gennem skødesløs brug elektroobìgrìvačìv og varme ovne, deres fejl, короткі замикання електроприладів та перевантаження електромереж станом на 6 лютого в районі сталося 14 пожеж, внаслідок яких загинуло 3 людей та стільки ж доставлено в районну лікарню з опіками різного ступеня. Окремо хочеться зупинитися на випадку, який стався 1 лютого в Гальчині. Один із господарів вніс в житловий будинок газовий балон типу «Турист» місткістю 2,5 кг та поставив біля опалювальної грубки. Як засвідчила експертиза газової служби, внаслідок різкої зміни температур корпус балона розгерметизувався. Газ, який потрапив до відкритого вогню грубки, спричинив вибух, внаслідок якого в житловому будинку було знесено дві зовнішні стіни, внутрішні перегородки та частково стелю. Загорілося майно. Але головнепостраждало четверо мешканців будинку, які з опіками різного ступеня були доставлені автомобілем «швидкої допомоги” в районну лікарню. Через два дні 86-річна господиня від отриманих опіків померла. Ось так внаслідок халатності люди гинуть, травмуються та залишаються без даху над головою. Не важко очистити димохід від сажі, оглянути горище, перевірити стан димохода та лежаків, якщо з’явилися тріщинизамастити їх глиною та побілити. Ні в якому разі не потрібно на горищі складувати грубі корми. Адже від маленької іскри може статися велика біда, що призведе до знищення майна, а то й до загибелі людей. Не зберігайте і не сушіть на печах, біля грубок дрова й інші предмети, не розпалюйте грубки легкозаймистими рідинами, не залишайте малолітніх дітей наглядати за грубками. Пам’ятайте стару і відому істину, що пожежаце наслідок людської безпечності, її краще попередити, аніж потім гасити.
Та якщо лихо все таки трапиться, негайно викликайте оперативно-рятувальну службу за телефоном 101

Нещасних випадків побільшало

Som på 6 лютого поточного року двоє людей були травмовані внаслідок дорожньо-транспортних пригод, ще двоє вчинили суїцид (Nehvoroŝ, Новоівницьке), один громадянин отруївся алкоголем і помер (c. 56). Від загального переохолодження померло 4 folk (Камені, Galčin, Garapìvka, Korčmiŝe), госпіталізовано до лікарень району 2 person (Volosìv, Krilìvka). Стався 1 випадок побутового травматизму (c. Galčin). Низька температура і безпечність громадян, особливо тих, ХТО «зігрівається” алкоголем, стають причиною трагедій. Просимо всіх жителів району берегти своє власне життя та життя оточуючих людей.


Internet reklame UBU

Internet reklame UBU
hjemmeside 8 fra 10 på grundlag af 84 evalueringer. 35 brugeranmeldelser.