This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Blog c.andrushevka, Zhytomyr
Online oversætte

Internet reklame UBU
Statistikker for stedet


Besøgende til sidst 24 timer















Behandling af borgere — Særlig opmærksomhed

I overensstemmelse med kravene i lovgivningen, dokumenter af statslige organer i institutter og afdelinger i statsforvaltningen, Udøvende udvalg af byen, Township, landsbyen råd arbejder på rettidig og omfattende betragtning af fordringer. Керівництво райдержадміністрації постійно акцентує увагу на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях державної виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, kvalificeret, uvildige, mål og rettidig behandling af fordringer. Det har, здебільшого, дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти законні їх вимоги. Значне місце в цій роботі займає обистий прийом громадян. Увійшло в практику проведення виїзних прийомів головою райдержадміністрації та його заступниками в селах району. Af 8 місяців цього року, враховуючи зустрічі на місцях, відбулось 169 прийомів, на яких розглянуто 339 downloads. Їх виконання знаходяться на постійному контролі. В поточному році питання щодо роботи зі зверненнями громадян тричі розглядалось на засіданнях колегії, за їх висновками прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації. Загальним відділом апарату райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична та методична допомога щодо організації цієї роботи безпосередньо в місті, Kommunen og landsbyerne i bydelen. Протягом першого півріччя до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 1825 skriftlige klager, Hvad er 13,4% більше проти минулого року, og 2265 mundtlige klager, også mere på 8,2% проти минулого року. Appeller af de berørte borgere 4090 spørgsmål, Hvad er 4,1% mere, ніж за відповідний період 2010 årets. Значне місце займають питання сільського господарства, arealanvendelsen i landdistrikterne og reform af agro-industrielle kompleks — 1334, der udgør den 32,6 %. Серед інших основних питань: social beskyttelse — 649 (15,9%), boligpolitik — 275 (6,7%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку — 302 (7,4%), kommunale økonomi, транспорту та зв’язку — 377 (9,2%), праці та зарплати — 199 (4,8%), uddannelse, videnskabelige, Videnskabelige og tekniske, innovation og intellektuel ejendomsret — 73 (1,8%), sundhed — 88 (2,2%) та інші питання, der fyldes op 17,4% . Særlig opmærksomhed er appellen af lempelige kategorier. До райдержадміністрації та виконкомів місцевих рад протягом вказаного періоду надійшло 456 (11,1%) appeller fra deltagerne i krig og kamp; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів — 329 (8,0%); fra veteraner af arbejdskraft, pensionister, deaktiveret — 1390 (34,0%). Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України «Про звернення громадян”, de tilsvarende dekreter af Ukraines præsident, direktiver af statsoverhoved administration, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.

Сергій Демченко,
начальник загального відділу райдержадміністрації


Internet reklame UBU

Internet reklame UBU
hjemmeside 10 fra 10 på grundlag af 74 evalueringer. 36 brugeranmeldelser.