1. У прайс-рядках не допускається використовувати:
ja) номери телефонів, адреси електронної пошти, поштові адреси, номери або ідентифікатори інтернет-месенджерів, в тому числі розміщення цієї інформації на зображеннях товару;
б) sanat, набрані великими літерами. Виняток становлять абревіатури і торгові марки з загальноприйнятим написанням великими літерами;
Tässä) html-теги і спецсимволи;
g) перерахування і різні варіанти написання товарної пропозиції, а також слова: «знижка», «розпродаж», «дешевий», «подарунок», «безкоштовно», «акція», «спеціальна ціна», «новинка», «new» , «аналог», «замовлення», «приз».
2. Прайс-рядок повинен відповідати змісту тієї сторінки сайту, на яку веде пов’язане з нею посилання переходу.
3. Не допускається тиражування прайс-рядків (пропозиція однієї моделі товару в кількох рядках або розділах).