Blogi c.andrushevka, Zhytomyr
Online kääntää

Internet mainonta UBU
Sivuston tilastot


Kävijöitä viime 24 tuntia















ДОЛАЄМО ЕКВАТОР ОБ ' ЄДНАННЯ ГРОМАД

Yhdistämistä yhteisöjen osoittaa positiivista dynamiikkaa. Ukraina on jo luonut 413 Iso yhteisöjen, vielä 123 odottaa keskusvaalilautakuntaa tapaamisesta ensimmäiset vaalit, se on enemmän kuin 50% Alkaen suunnitellun. Huolimatta arvostelusta ja skeptisyys vastustajien vapaaehtoinen yhdistys yhteisöjen, об’єднавчі процеси пройшли вже 2,5 THS. колишніх місцевих рад.
На сьогодні в Житомирській області 52% території представлені об’єднаними територіальними громадами, що вже створені в попередні роки, та громадами, де вже призначені вибори в 2017 vuoden. Вісім районних центрів (Баранівка, Брусилів, Хорошів, Лугини, Народичі, Олевськ, Popilnia) kanssa 23 вже стали центрами діючих об’єднаних громад, ще чотири: Ємільчине, Любар, Овруч, Ружин стануть центрами нових громад до кінця цього року, а разом з нимиПіщівська та Брониківська об’єднані громади Новоград-Волинського району, куди ввійдуть 13 сільських рад, Курненська та Мартинівська об’єднані громади Пулинського (колишнього Червоноармійського) Alueella, куди ввійдуть 29 навколишніх сіл.
В чому ж різниця, які переваги матимуть об’єднані громади порівняно зі «старими» районами? Загалом нічого нового, об’єднані громади відтворюють систему управління, існуючу в таких містах, як Бердичів, Коростень, Житомир останні 26 vuotta : компактне управління, прямі відносини з Міністерством фінансів і багато чого іншого.
Проаналізуймо, скільки людей управляють нині нашим районом та скільки їх було б у разі створення об’єднаної територіальної громади (ОТГ).
У Брусилівській об’єднаній громаді, яку нещодавно відвідала делегація Андрушівщини, двадцять шість депутатів і один голова на 17 THS. населення, у місті Бердичів — 36 депутатів і голова на 76 THS. населення. А на території нашого району існує 25 центрів прийняття рішень: районна державна адміністрація, районна, міська та 22 сільські ради, sekä 334 депутати місцевих рад на 28 тисяч населення. Їх повноваження в більшості випадків дублюються. Esimerkiksi: райдержадміністрація виконує функції органу опіки (діти-сироти, повнолітні особи, які визнані обмежено дієздатними та недієздатними), в той же час зазначені функції виконують і органи місцевого самоврядування; функції державного реєстратора можуть виконувати як органи державної влади, так і місцевого самоврядування; аналогічна ситуація з повноваженнями в галузі мобілізаційної роботи, благоустрою, тощо. Така ситуація постійно призводить до «перетягування канатів» між органами влади і не сприяє швидкому та якісному вирішенню проблем.
Натомість, в об’єднаній громаді створюється єдиний орган місцевого самоврядуваннярада (кількість депутатів від 20 jotta 35), яка створює виконавчий комітет, які замінять теперішні райдержадміністрацію і районну раду, сільських, міського голову та відповідні ради. В кожному селі буде староста та, можливо, діловод, щоб всі довідки, субсидії й інше можна було отримати на місці або подати необхідні документи старості, а він уже займеться їх оформленням. Eli, в ОТГ людині не потрібно буде їхати «в район», щоб отримати будь-яку довідку чи послугу. При цьому управлінський апарат значно зменшується. Орієнтовний склад виконавчого комітету ради ОТГ складає від 20 jotta 40 службовців + старости, що в декілька разів менше, ніж зараз.
Крім того, зараз всі державні службовці призначаються на свої посади та несуть відповідальність за свою роботу виключно перед керівником державного органу, який також призначається органом державної влади вищого рівня. В ОТГ посадові особи виконавчого комітету ради несуть відповідальність перед депутатами ради, які обираються громадою. Eli, жителі ОТГ мають реальну можливість впливати на якість виконання обов’язків посадовими особами. Також рада ОТГ сама вирішує питання щодо роботи шкіл, дитячих садків, ФАПів та амбулаторій, клубів тощо.
Сьогодні в нашому районі процес об’єднання з незрозумілих причин зупинився, хоча жителі Червоненської громади в 2015 році були в числі перших, які зуміли об’єднатися не лише в Житомирській області, а й в Україні. І як результат, Червоненська ОТГ протягом 2016 — 2017 років отримала від держави більше 6,3 miljoonaa euroa. UAH. на розвиток (jäsenen 6 тисяч населення). А зараз в системі ПроЗорро вже завершений конкурс на реконструкцію Червоненської школи на 11 miljoonaa euroa. UAH. Чи має зараз такі кошти міська чи будь-яка сільська рада? Для порівняння: річний бюджет міста Андрушівка на 2017 рік складає трохи більше 12,6 miljoonaa euroa. USD., а с. Âropovičì — 1,2 miljoonaa euroa. UAH.
Tässä 2016 році на підтримку об’єднаних громад держава виділила 7,3 мільярда гривень, Tässä 2017 заплановано 9 мільярдів гривень. А ще додатково 300 miljoonaa euroa. UAH. — на оснащення шкіл з поглибленим вивченням природничих та математичних наук, 300 miljoonaa euroa. UAH. — на оснащення опорних шкіл в ОТГ і 200 miljoonaa euroa. UAH. — на придбання шкільних автобусів. Але цетільки для об’єднаних громад, для перспективи.
Реформа неминуча. І той, хто це розуміє, не вичікує, обов’язково виграє. Бо плин часу не зупинити.

Олег Борисов, перший заступник голови райдержадміністрації
Газета Новини Андрушівщини № 30 28 Heinäkuuta 2017 vuoden


Internet mainonta UBU

Internet mainonta UBU
sivusto 9 Alkaen 10 perusteella 77 arvioinnit. 36 Käyttäjien arvostelut.