Blog c.andrushevka, Zjytomyr
Online vertalen

Internet reclame UBU
Statistieken van de site


Bezoekers voor de laatste 24 uur















Groep Andrushivka Vkontakte

Groep op het sociale netwerk VKontakte voor bezoekers en bewoners van de Andrushivka., Zjytomyr regio. U kunt foto's plaatsen, video, Artikel, particuliere en commerciële mededelingen over c.andrushevka en Andrušìvskogo district, Zjytomyr regio.

Adres groep Andrushivka http://vk.com/andrushevka


Соціальна мережа Вконтакте.ру

Jaar van Stichting: 2006
Aantal gebruikers: більше 100 млн. користувачів
Taal: Russisch, Engels

Основні відомості

Соціальна мережа Вконтакте.ру є аналогом найбільшої мережі Facebook і поряд з мережею Одноклассники.ру входить в число найбільш масштабних і відвідуваних соціальних сервісів в СНД. Спочатку сайт позиціонувався як соціальна мережа для студентів і випускників вузів. Сьогодні аудиторія сайту представлена всіма віковими групами користувачів Інтернету: як повідомляє агентство TNS Gallup, 60% відвідувачів Вконтакте старше 25 jaar.

За даними сайту liveinternet.ru Вконтакте займає першої місце за відвідуваністю в Росії, маючи більш 25.5 мільйонів унікальних відвідувачів на добу, при цьому 2.5 мільярда сторінок відкриваються щодня. На даний момент це не тільки швидкий і сучасний метод спілкування, а й платформа для пошуку однодумців через групи, організації зустрічей, прослуховування музики, перегляду відео, розкрутки бізнесу, музичних груп, розміщення оголошень та реклами, а також для ігор і ще безлічі можливостей, надаваних 6500 додатків Вконтакте.

Geschiedenis van de schepping

Творцями соціальної мережі Вконтакте.ru є брати Павло та Микола Дурови. Павло Дуров був і раніше відомий досить широкому колу студентів багатьох російських ВНЗ, завдяки своєму проекту, Durov.com, котра надає відповіді на питання до іспитів, однак пік популярності на цей сайт припадав, як не дивно, тільки на час сесії. Інший популярний проектсайт Spbgu.Ru, який став і залишається на даний момент залишається найбільшим вузівським співтовариством, де збираються студенти та випускники СПбДУ і інших елітних ВНЗ Санкт-Петербурга і Москви. Брат Павла Дурова, Микола як талановитий програміст і фахівець в області математики, стабільно займав перші місця на всероссійських олімпіадах з математики та інформатики.

Ідея створити соціальну мережу для студентів та випускників прийшла Павлу Дурову після того, як він дізнався про мережу Facebook. Через схожість інтерфейсів російської і зарубіжної соцмереж пізніше виникали суперечки про авторське право, але Вконтактеце не Facebook. Його потрібно було адаптувати під російську систему освіти, і звичайно ж написати для нього свій код. Крім того, концепція набору аудиторії студентів за допомогою розсилки на імейли з розширенням .edu, як у випадку Facebook, для Російських вузів не підходила, тому доводилося переглядати довідники міністерства освіти, сайти ВНЗ, використовувати особисті зв’язки в університетах. Ідея назви мережі прийшла в голову саме Павлу Дурову. Так як він якраз під час запуску проекту закінчував університет, то розумів важливість збереження зв’язків з колишніми однокурсниками, тому й запропонував для нового проекту універсальне назву «В Контакте».

Бета-версія сайту почала працювати у вересні 2006 van het jaar, тоді в систему же були запущені перші користувачі. В цей час працювали основні сервіси сайтупошук по вузам, факультетам, школам і місцями роботи, особисті повідомлення, фотоальбоми з можливістю відзначати своїх друзів на фотографіях. Тоді зареєструватися можна було лише за запрошеннями, тільки в листопаді 2006 року це обмеження було зняте і зареєструватися міг хто завгодно, не тільки студент. Пізніше був доданий такий функціонал, як групи, замітки, зустрічі. Аудиторія соціальної мережі росла надзвичайно швидко — В 2007 році Вконтакте увійшов до списку найбільш швидкозростаючих сайтів за даними вимірювача траффика Alexa Rank. А вже в липні 2007 на сайті зареєструвався мільйонний учасник.

З появою безлічі ігор і мега популярної гри «Щасливий фермер», пожираючої час і уми сотень тисяч користувачів самих з різних верств суспільства і вікових груп, кількість учасників Вконтакте неймовірно зросла: листопад 2007 van het jaar — 3 млн., Кінець 2008 van het jaar — 20 млн. у 2009 році ВКонтакте вперше обігнав за відвідуваністю в свого головного конкурента «Однокласники», і його аудиторія склала близько 70 млн. користувачів. У листопаді 2010 Вконтакте зареєструвався стомільйонний користувач! На даний момент в мережі зареєстровано близько 134 млн. Акаунтів, хоча чимала їх частинафіктивні, створювані для наповнення груп і розповсюдження спаму.

Керівництво мережі змушене було вживати заходів і в лютому 2011 року відкрита реєстрація Вконтакте була скасована, і тепер зареєструватися можна тільки за запрошенням на мобільний телефон. Крім того, запрошувати до групи можуть тільки адміністратори, і тільки своїх друзів.

Ця зміна мало вплинула на простих користувачів, але створила додаткові перешкоди з просування бізнесу Вконтакте, так як тепер стало проблематично розкручувати групи і розсилати повідомлення.


Internet reclame UBU

Internet reclame UBU
website 9 Van 10 op basis van 56 evaluaties. 21 gebruiker reviews.