This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Blog c.andrushevka, Zjytomyr
Online vertalen

Internet reclame UBU
Statistieken van de site


Bezoekers voor de laatste 24 uur















Passeren van de evenaar de eenmaking van de Gemeenschappen

Het proces van het combineren van de Gemeenschappen toont positieve dynamiek. Oekraïne heeft al gemaakt 413 Verenigd Gemeenschappen, nog 123 verwachten van de benoeming van de Centrale Commissie van de verkiezing van de eerste verkiezing, dat is meer dan 50% van de geplande. Ondanks de kritiek en scepsis tegenstanders van vrijwillige vereniging van gemeenschappen van, об’єднавчі процеси пройшли вже 2,5 ths. колишніх місцевих рад.
На сьогодні в Житомирській області 52% території представлені об’єднаними територіальними громадами, що вже створені в попередні роки, та громадами, де вже призначені вибори в 2017 jaar. Вісім районних центрів (Баранівка, Brusyliv, Хорошів, Лугини, Народичі, Олевськ, Попільня) met 23 вже стали центрами діючих об’єднаних громад, ще чотири: Ємільчине, Любар, Овруч, Ружин стануть центрами нових громад до кінця цього року, а разом з нимиПіщівська та Брониківська об’єднані громади Новоград-Волинського району, куди ввійдуть 13 dorp raden, Курненська та Мартинівська об’єднані громади Пулинського (колишнього Червоноармійського) District, куди ввійдуть 29 навколишніх сіл.
В чому ж різниця, які переваги матимуть об’єднані громади порівняно зі «старими» районами? Загалом нічого нового, об’єднані громади відтворюють систему управління, існуючу в таких містах, як Бердичів, Korosten, Житомир останні 26 jaar : компактне управління, прямі відносини з Міністерством фінансів і багато чого іншого.
Проаналізуймо, скільки людей управляють нині нашим районом та скільки їх було б у разі створення об’єднаної територіальної громади (ОТГ).
У Брусилівській об’єднаній громаді, яку нещодавно відвідала делегація Андрушівщини, двадцять шість депутатів і один голова на 17 ths. населення, у місті Бердичів — 36 депутатів і голова на 76 ths. населення. А на території нашого району існує 25 центрів прийняття рішень: районна державна адміністрація, районна, міська та 22 сільські ради, evenals de 334 депутати місцевих рад на 28 тисяч населення. Їх повноваження в більшості випадків дублюються. Bijvoorbeeld: райдержадміністрація виконує функції органу опіки (діти-сироти, повнолітні особи, які визнані обмежено дієздатними та недієздатними), в той же час зазначені функції виконують і органи місцевого самоврядування; функції державного реєстратора можуть виконувати як органи державної влади, так і місцевого самоврядування; аналогічна ситуація з повноваженнями в галузі мобілізаційної роботи, благоустрою, тощо. Така ситуація постійно призводить до «перетягування канатів» між органами влади і не сприяє швидкому та якісному вирішенню проблем.
Натомість, в об’єднаній громаді створюється єдиний орган місцевого самоврядуваннярада (кількість депутатів від 20 Aan 35), яка створює виконавчий комітет, які замінять теперішні райдержадміністрацію і районну раду, сільських, міського голову та відповідні ради. В кожному селі буде староста та, можливо, діловод, щоб всі довідки, субсидії й інше можна було отримати на місці або подати необхідні документи старості, а він уже займеться їх оформленням. Dat wil zeggen, в ОТГ людині не потрібно буде їхати «в район», щоб отримати будь-яку довідку чи послугу. При цьому управлінський апарат значно зменшується. Орієнтовний склад виконавчого комітету ради ОТГ складає від 20 Aan 40 службовців + старости, що в декілька разів менше, ніж зараз.
Bovendien, зараз всі державні службовці призначаються на свої посади та несуть відповідальність за свою роботу виключно перед керівником державного органу, який також призначається органом державної влади вищого рівня. В ОТГ посадові особи виконавчого комітету ради несуть відповідальність перед депутатами ради, які обираються громадою. Dat wil zeggen, жителі ОТГ мають реальну можливість впливати на якість виконання обов’язків посадовими особами. Також рада ОТГ сама вирішує питання щодо роботи шкіл, дитячих садків, ФАПів та амбулаторій, клубів тощо.
Сьогодні в нашому районі процес об’єднання з незрозумілих причин зупинився, хоча жителі Червоненської громади в 2015 році були в числі перших, які зуміли об’єднатися не лише в Житомирській області, а й в Україні. І як результат, Червоненська ОТГ протягом 2016 — 2017 років отримала від держави більше 6,3 miljoen. UAH. на розвиток (op 6 тисяч населення). А зараз в системі ПроЗорро вже завершений конкурс на реконструкцію Червоненської школи на 11 miljoen. UAH. Чи має зараз такі кошти міська чи будь-яка сільська рада? Для порівняння: річний бюджет міста Андрушівка на 2017 рік складає трохи більше 12,6 miljoen. USD., а с. Âropovičì — 1,2 miljoen. UAH.
In 2016 році на підтримку об’єднаних громад держава виділила 7,3 мільярда гривень, in 2017 заплановано 9 мільярдів гривень. А ще додатково 300 miljoen. UAH. — на оснащення шкіл з поглибленим вивченням природничих та математичних наук, 300 miljoen. UAH. — на оснащення опорних шкіл в ОТГ і 200 miljoen. UAH. — на придбання шкільних автобусів. Але цетільки для об’єднаних громад, для перспективи.
Реформа неминуча. І той, хто це розуміє, не вичікує, обов’язково виграє. Бо плин часу не зупинити.

Олег Борисов, перший заступник голови райдержадміністрації
Газета Новини Андрушівщини № 30 28 Juli 2017 van het jaar


Internet reclame UBU

Internet reclame UBU
website 10 Van 10 op basis van 59 evaluaties. 28 gebruiker reviews.