This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Blog c.andrushevka, Zjytomyr
Online vertalen

Internet reclame UBU
Statistieken van de site


Bezoekers voor de laatste 24 uur















«Золотава» — марка родинна

В київському супермаркеті «Фуршет» я бачила ваш сир, вашу «Золотаву» LLC «Андрушівського маслосирзаводу». І його охоче купують

ДОНЬКИ Оксани Юріївни Матвієнко цілком щиро заявляють їй: «Ти у нас — супер-мамаІрині й Марині дуже подобається, що їхню матусю знають і поважають не лише в Андрушівці, а й у столиці, що про неї пишуть і розповідають журналісти, що підприємство, яким вона керує, є одним із кращих у своїй галузі в Україні. En, нарешті, що вона розуміє їхні проблеми, поділяє їхні інтереси, що вона — найкраща, найдобріша, наймиліша

— Ну, а як же, — посміхається жінка, — це на роботі я директор, а вдома — я дружина, hebben, і сім’я —це моя радість, моя сила і опора. До того ж, душею я ще молода і взаєморозуміння з доньками й чоловіком у нас чудове.

Це ж яку треба мати мужність, силу духу й широту душі, щоб звалити собі на плечі підприємство в «епоху перемін»! Бо навіть якщо порівняти зовсім недалеке минуле — 1996-1997-і й 2002-2003-і роки, dan is het, як мовиться, дві великі різниці. Там — суцільний бартер і постійний головний біль — куди подіти продукцію, тут — розмірене, сплановане, ефективне виробництво, авторитетна марка й високий імідж у діловому світі.

«Zjytomyr» час від часу розповідає про виробничі показники ТОВ «Andrushivka Creamery», тож при зустрічі з Оксаною Юріївною не хотілося говорити про цифрові показники — вони тут досить високі. Мова зайшла про її другу «сім’ю» — заводську, die, треба сказати, чималенька — 546 трудівників (en in 2001 році було всього 95). І всім платиться зарплата, причому, досить пристойна (середня по заводу — 386 USD.), і кожному на 8 Maart, навіть чоловікам, та на Новий рік вручається подарунок. Працівники заводу отримують путівки на оздоровлення, їхні діти — на літній відпочинок. Ветерани війни — колишні заводчани не залишаються забутими, і ще кілька десятків пенсіонерів, які й не мають відношення до підприємства, отримують від нього продуктові набори в День людей похилого віку.

— Як усе це вдається, Оксано Юріївно? — запитую в директора. А вона посміхається й напівжартома відповідає:

— Усе в нас — як у нормальній сім’ї, де повинна бути турбота один про одного. А це значить, що кожен член цієї сім’ї-колективу повинен усе робити так, щоб усій родині було добре, заможно, комфортно.

Мова все ж заходить про виробництво й директор ілюструє свою беручкість справжньої господині.

— Завод приймає для переробки за добу 120 тонн молока, van hen 100 тонн — від населення із трьох областей, у тому числі з восьми районів Житомирщини. А молоко сьогодні продадуть тим, кому вірять, хто розрахується за нього копійку в копійку. Отож розрахунок із здавачами щомісяця — для нас закон. В Андрушівському районі в усіх селах на молочних пунктах ми встановили холодильники, прилади для первинного визначення якості молока — і це убезпечує від втрат його.

Natuurlijk, спеціалістам заводу ота удача не йде до рук «самопливом». За кожним кроком — виваженість і розрахунок: чи вигідно це для підприємства, чи сприятиме його ефективній роботі?

— Ну чому ми маємо платити по 60 доларів за газ, коли покрутилися мої спеціалісти на ринку й знайшли його по 57 — 58 доларів? Або ж якщо енергетики висувають такі умови, die, in wezen, ми повинні їх кредитувати. Навіщо нам такий постачальник? Ми теж знайшли іншого. Фляги, маслотару, марлю, запчастини і десятки інших матеріалів завод закуповує не там, де прийдеться, в перекупників через десяті руки, а налагоджує співпрацю напряму з виробниками.

— Оце вам і вся арифметика, — говорить директор, — копійка до копійки, в усьому має бути розрахунок, розумний ризик і відповідальність за кожну, найдрібнішу справу. Як у себе вдома, в своєму господарстві.

Кому-кому, а Оксані Юріївні про це б не знати! Після закінчення інституту молочної промисловості дипломованим спеціалістом прийшла на завод, а працювати спочатку довелося сироваром. У цеху ми з нею підходили по крутих сходинках до величезних чанів, де виготовляються одні з найпопулярніших сирів андрушівської фірмової марки «Золотава».

— Ось тут я вистояла чимало, — із невловимим сумом говорить жінка. — А потім пройшла всі сходинки зростання, тож від мене нічого не приховаєш, і запитань суто технологічних для мене не існує.

Запитання, і скоріше, самій собі, в директора виникають, коли тиск обставин, Het lijkt, просто неможливо витримати, навіть хочеться все просто кинути

— Ви ж знаєте, — пояснює Оксана Юріївна, — у нас панує якась незнищенна традиція: хто не працює, його полають чи пожаліють. А от хто працює, так його ж дев’ятим валом накривають перевірки. Тут тобі й санстанція, і ветслужба, й екологія, й пожежники, податківці — і кінця-краю їм не видно. Та ще коли в один і той же день нагряне до тебе вся ця компанія — сил немає, хочеться піти.

Та наступного ранку збирає керівник спеціалістів, своїх найперших помічників, і каже: «Треба працювати».

І відзнаки за ту працю в її кабінеті, на окремому столі, не вміщуються. Золоті медалі й дипломи сирам «Буковинський» en «Голландський» та в номінації «Краща торгова марка України», громадський знак якості «Вища проба», міжнародна нагорода «Європейська якість», золоті медалі й дипломи сирів «Едам», «Гауда», «Мармуровий», нагороди виставок-ярмарків «Скатерть-самобранка» th «Агромаш-2003». Та є нагорода, blijkbaar, наймиліша серцю Оксани Юріївни. Нещодавно донька Ірина, приїхавши зі столиці, похвалилася:

— Мамочко, в київському супермаркеті «Фуршет» я бачила ваш сир, вашу «Золотаву». І знаєш, його охоче купують. Мені було так приємно!

О.Ю.Матвієнко вдячна долі за те, що для заводу вона виявилася такою вдатною. Завдяки інвестору, який повірив у його перспективу і вклав гроші, завдяки людям, відданим своїй справі, майстровитим і працьовитим. Одні тут працюють зовсім недавно, andere, як-от начальник лабораторії Ніна Григорівна Павленко, — вже 38 jaar. Але всіх їх об’єднує почуття спільності й взаємовідповідальності, яке народжується й виховується в мудрій родині.

Іраїда Голованова
Zjytomyr


Internet reclame UBU

Internet reclame UBU
website 7 Van 10 op basis van 52 evaluaties. 24 gebruiker reviews.